BOOK&BOOKING drugi dobar razlog za posjetiti Žumberak / na HRVATSKOM



BOOK & BOOKING drugi dobar razlog za posjetiti Žumberak.

Dragi prijatelji
Noćas sam postavio novi turistički promotivni film na moj youtube kanal sa svim adresama za rezerviranje smještaja kod nas na Žumberku. A naravno i JOŠ VIŠE SLIKA PRIRODNIH LJEPOTA našeg ŽUMBERKA.
Ako odlučite posjetiti naš kraj, dobro nam došli!
Želim Vam užitak u gledanju ovog kratkog filma, kao i brojnih drugih, raznovrsnih filmova uploadanih na moj youtube kanal.
Moji pozdravi svima.

Hostel Flores (u Hrvatskoj, ima još nekoliko hostela s istim imenom u nekim drugim državama svijeta) je također prisutan na međunarodnim turističkim stranicama:
booking.com
airbnb.com
kao i
tripadvisor.com

možete također dati svoje komentare i prijedloge na moje profile:
Igor Suljagic (@IgorSuljagic) | Twitter
Igor Suljagic Facebook
i
Igor Suljagic Linkedin

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

The Change of World Superpowers Happens Right Now... in Football / in ENGLISH

New Tales of Past and Future of My Zumberak (look what's NEW on my youtube!) / in ENGLISH

Rock intro to the topic of the month: BECK - MAGIC POTION THAT WILL GIVE YOU POWER / in ENGLISH