UVOD na HRVATSKOM jeziku/

O meni i mojim planovima:
Rođen sam u Zagrebu, glavnom gradu Hrvatske 1973. i predstavit ću ovdje svoje romane koji su žanrovski, tematski pa donekle i stilom pisanja vrlo različiti ali oba u svojoj fikciji imaju neke elemente tehnološke fantastike.
Kao autor podjednako volim pisati humorističnu kao i fantastičnu fikciju. Osim toga volim koristiti futurističke, egzotične riječi i neologizme. Tako planiram napisati još 3 nastavka ovdje opisanog futurističkog SF romana iz 23. stoljeća u budućoj „tetralogiji - 4 kuta Europe" s jedinstvenim, egzotičnim jezicima sa sva 4 kraja našeg kontintenta: baskijskog na jugozapadu, preko mađarskog, zatim finskog i estonskog sve do geličkih jezika sa sjeverozapada Europe.
Zanimaju me upravo takvi jedinstveni jezici koje svi drugi narodi gotovo sigurno ne razumiju niti govore. (Za usporedbu, npr. u Hrvatskoj se govori jezik koji je više manje sličnog porijekla kao i 10 do 15 drugih slavenskih jezika u Europi.) Zbog toga proučavat ću i savjetovati se s lingvističkim stručnjacima o tipičnim neobičnostima tih jedinstvenih jezika.


možete također dati svoje komentare i prijedloge na moje profile:
Igor Suljagić (@IgorSuljagic) | Twitter
Igor Suljagić | Facebook

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

The Change of World Superpowers Happens Right Now... in Football / in ENGLISH

New Tales of Past and Future of My Zumberak (look what's NEW on my youtube!) / in ENGLISH

Rock intro to the topic of the month: BECK - MAGIC POTION THAT WILL GIVE YOU POWER / in ENGLISH